NEDEN e-MUTABAKAT

Hızlı, kolay kullanımlı ve düşük maliyetli

Tedarikçi ya da müşteri olarak çalıştığınız firmalarla yaptığınız BA, BS ve Cari Bakiye mutabakatlarınızda posta, telefon ya da faks kullanmak yerine e-Mutabakat sistemi üzerinden kolayca e-posta, SMS ya da faks gönderin, cevapların dijital olarak toplanmasının rahatlığını yaşayın.

KİMLER KULLANABİLİR?

Mutabakat süreçlerinde yaşanan zaman kaybına düşürerek kaynaklarını daha verimli kullanmak isteyen tüm firmalar.

Hızlı

Telefon, posta, faks trafiğine son verin, mutabakat süreçlerinizi hızlandırın.

Anlık Kontrol

Detaylı raporlama ile giden mutabakat mektuplarınızın karşı tarafa ulaşıp ulaşmadığı bilgisine kolayca ulaşın.

Daha Kolay

Mutabakatlarla ilgili uyuşmazlıkları sistem üzerinden çözmenin, tamamlanan ve onaylanan mutabakatları portaldan kontrol etmenin rahatlığını yaşayın.

Ekstre Karşılaştırma

Ekstreleri çok kısa sürede karşılaştırarak mutabakat farklarını kolayca tespit edin.

Hatırlatma

Cevap vermeyen firmalara otomatik olarak tekrar e-posta gönderilmesini sağlayın.

KEP İle Entegrasyon

Gönderilerinizi KEP sistemi üzerinden yaparak giden mutabakat mektuplarının ve gelen cevapların resmi olmasını sağlayarak, tüm gönderilere geri dönüş alın.

NASIL KULLANMAYA BAŞLARIM?

Logo e-Mutabakat çözümünü kullanmaya başlamak için Üye Ol butonuna tıklayıp formu doldurmanız ve sonrasında e-mail adresinize gelecek doğrulama linkini onaylamanız yeterli.

BA, BS, ya da Cari Bakiye mutabakatları için kendi sisteminiz üzerinden aldığınız Excel dökümanı formatını e-Mutabakat sistemine şablon olarak girin, sonrasında herhangi bir özelleştirme yapmadan direkt olarak e-Mutabakat uygulamasına aktarıp kullanıma başlayın.




e- Arşiv Uygulaması Hakkında

433 Seri Nolu Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği ile yürürlüğe giren e-Arşiv Uygulaması, Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından belirlenen standartlara uygun olarak faturanın elektronik ortamda oluşturulması, elektronik ortamda muhafazası, ibrazı ve raporlamasını kapsayan bir uygulamadır.

e-Arşiv Uygulamasından yararlanmak isteyen mükelleflerin, öncelikle e-fatura uygulamasına kayıtlı olmaları gerekmektedir.

Elektronik Fatura Kayıt Sistemi (EFKS) kapsamında faturalarını elektronik ortamda oluşturma ve muhafaza izni almış olan mükellefler, 1/4/2015 tarihinden geç olmamak üzere Başkanlığın kendilerine yazıyla bildireceği bir tarihe e-Arşiv Uygulamasına geçmek zorundadırlar.

İnternet üzerinden mal ve hizmet satışı yapan ve 2014 yılı gelir tablosu brüt satış hasılatı tutarı 5 milyon lira ve üzerinde olan mükellefler, en geç 1/1/2016 tarihine kadar e-Arşiv Uygulamasına geçmek zorundadır.