NetServis Servis Yönetim Otomasyonu ile müşteri memnuniyetinin sürekliliğini sağlayın, gönüllü reklamınızı yapan sadık müşteriler kazanın.

Günümüzün artan rekabet koşullarında satış sonrası hizmetler giderek önem kazanıyor. Bu süreçte öne çıkan gelişmeleri aşağıdaki şekilde özetleyebiliriz:

  • Teknoloji gelişimi sayesinde özellikleri birbirine çok yakın ve benzer ürünler piyasaya sürülüyor. Satış sonrası hizmetler, fark yaratan önemli faktörlerden biri haline geliyor.
  • Rekabetçi pazarda ürünler küçük karlarla satılabiliyor ve ekonominin yavaşladığı dönemlerde ürün satışları düşüyor. Hizmet ve yedek parça gelirleri ise ters orantılı olarak yükseliyor.
  • Satış sonrası hizmetlerin sağladığı müşteri memnuniyeti, marka bağımlılığına yönelik yatırımlarınızı güçlendiriyor.
  • Ürün ve hizmetlerden memnun kalan müşterileriniz markanızın gönüllü pazarlamasını yaparak marka değerinizi yükseltiyor. Öte yandan markanızla ilgili olumsuz deneyim yaşayan müşterileriniz markanıza orta ve uzun vadede yıpratıcı etkileri olan birer tehdit olabiliyor.
  • Değişen ekonominin ortaya çıkardığı bu etkenlerin sonucunda, satış sonrası hizmet süreçlerinizi daha etkin yöneterek müşteri memnuniyetini arttırmayı hedefliyorsanız, bilgi sistemleri ihtiyacınızı NetServis servis yönetim otomasyonu ile tam olarak karşılayabilirsiniz.

NetServis servis otomasyonu, elektronik, otomotiv, iş makineleri, mobil iletişim cihazları, tıbbi cihazlar, ısıtma-soğutma sistemleri, beyaz eşya, hizmet gibi çok farklı sektörler için bünyenize kolaylıkla uyarlanabilir.

Servis sürecinin baştan sona olası tüm aşamalarını kapsayacak şekilde hazırlanan NetServis’in esnek yapısı sayesinde sadece ihtiyacınız olan bölümleri kullanabilirsiniz.

Servis Talepleri

  • Satış sonrası servis sürecinizi, müşterinizin servis talebi ile başlatabilirsiniz.
  • Genelde servis talepleriniz şikayet şeklinde gelebilir. Şikayetler firmanız için önemli bir geribildirimdir, organizasyonunuzun ne kadar sağlıklı olduğunu, hangi noktalarda problem olduğunu, nerelerde önlemler alabileceğinizi gösterir.
  • Servis talepleriniz, arıza, periyodik bakım gibi nedenlerle de oluşabilir.
  • Servis taleplerini, ister talep ekranı, ister portal ekranından işleyebilirsiniz. Portal ekranı, yeni müşteri ve müşteriye ait ürünü tanımlama, görev ve servis kaydı, ürün seri numarası bazında servis takibi gibi kapsamlı işlevselliğe sahiptir.
  • Talep anında, talep kaynağı, talep nedeni, müşteri ve ürün bilgilerini belirterek, süreç içinde tekrarlı sorgulamaları engelleyebilir, teşhisin hızlı yapılmasını sağlayabilirsiniz.
  • Süreçte, ürün kabulü, görev oluşumu, randevulaşma, teklif, servis, sipariş gibi aşamaları durum kodları karşılıklarıyla izleyebilir; talep sistem içinde dolaşırken değişiklik gösteren son durum hakkında isterseniz müşterinize SMS gönderebilirsiniz.
  • Ürünlerin seri numarası bazında garanti takibini yapabilirsiniz.

Ekspertiz, Teklif, İş Planı, Görev

  • Gerekli durumlarda ekspertiz işlemleri sonrası teklif düzenleyebilir, revize tekliflerinizi takip edebilirsiniz.
  • İster verilen tekliflerden ister taleplerden otomatik servis formlarınızı hazırlayabilir, iş planınızı takvim üzerinde günlük, haftalık ve aylık olarak randevu kayıtları ve delegasyonlar şeklinde pratik şekilde oluşturabilirsiniz.
  • Görevli kişilerin takvimlerine delegasyonlarını otomatik aktarabilirsiniz, servis yerinde verilecek ise, servisi verecek mobil ekipleri sistemde tanımlayabilirsiniz.

Müşteri Kabul, Ürün Kabul

  • Müşterinizin talebine bağlantılı bir veya birden fazla cihazı, aksesuarlarıyla birlikte işletmeye girişinden, teslimatına kadar takip edebilir, böylelikle kayıpları önleyebilirsiniz.
  • Cihaz ve ek parçaları, seri numaraları sayesinde geçmiş tarihçeleriyle izleyebilir, merkezi yapılarda üretici veya tedarikçi firmadan sorgulayabilirsiniz.
  • Servise alt servisler tarafından bırakılan cihazlar da sistemde takip edilebilirsiniz.

Talep, Görev, Servis Formu

Servis süresince tüm formların tek bir talep numarası ile takibi size kolaylık sağlar.

    • Servis belgelerinizin her aşamada istediğiniz formatta dizaynını hazırlayıp, basımını sağlayabilirsiniz. Teknisyenleriniz kendilerine atanan işleri iş planından izleyebildiği gibi, günlük olarak bastırıp mobil hizmette kullanabilir.
    • Servis süresi boyunca yapılan tüm işlemlerin, yapıldığı tarih, saat, araç, departman, atölye, teknisyen, ekip detayında kayıt edilmesi ile anlık olarak bu birimlerin doluluklarını izleyebilirsiniz.
    • Servis formları, gerektiği kadarının kullanılabileceği geniş kapsamlı detay bilgi içerir. Bu detaylar sayesinde farklı boyutlarda performans raporları alabilirsiniz.

o Sarf edilen işçilik ve yedek parça kodları, fiyatları,

o Satır bazında oluşan maliyetin, parça garantide ise üretici firmadan, sigortalı ise sigorta firmasından, müşteriden veya bedelsiz olmak üzere tahsilat şekli,

o Yedek parça için durum kodları,

o Km., ekip, araç, ekipman vb.

Mobil Servis Ekipleri

  • Mobil servisleriniz için, ekip, araç, km. takibi yapılabilirsiniz.
  • Ekip ve teknisyenlerin günlük iş planını, müşteri/servis formu bazında bastırarak mobil ekiplerinize dağıtılabilirsiniz.

Kullanılan Malzeme, Yedek Parça, İşçilik, Faturalama

  • Servis sırasında malzeme ve yedek parça sarflarının, Netsis temelset entegrasyonu ile iş yükünüzü ve hata olasılığınızı azaltabilirsiniz.
  • Ürün grupları ile bağlantılı işçilik kodları tanımlama olanağı ile servis kayıtlarınızda hatalı işçilik kodlarının girilmesini engelleyebilirsiniz.
  • Sistem swap işlemlerinizi (tamir edilemediğinde yenisi ile değiştirme) destekler.
  • Servis sonunda sarf edilen malzeme, işçilik vb. giderleriniz için servis formu üzerinde belirtilen kapsamda, üreticiye, sigorta firmasına, müşterinize vb. birimlere faturalama işlemlerini otomatize edebilirsiniz.
  • Sistemde çok çeşitli ödeme tipleri ve taksitlendirme seçenekleri uygulayabilirsiniz.
  • Tek talebe bağlı birden fazla servis fişi oluşturup bunları toplu olarak belgelendirebilirsiniz.

Çağrı Merkezi

  • Servis talebinin çağrı merkeziniz tarafından karşılanmasını,
  • Problemin telefonda çözümüne yönelik süreci,
  • Telefonda çözülemeyen problemlerin servis sürecine delegasyonunu,
  • Tüm aşamaları ile kayıt ve takip edebilirsiniz.
  • Santral ve çağrı yönetim sistemleriyle entegrasyon sağlayabilirsiniz.

Sözleşme Takibi

  • Sistemde, farklı sözleşme tiplerinizi ve müşterilerinizin bakım sözleşmelerini kayıt ve takip edebilirsiniz.
  • Sistem bakım anlaşması kapsamını servis süresince oluşan maliyetleriniz ile faturalandırma işlemlerinize otomatik yansıtacaktır.
  • Periyodik bakımlarda müşteri adına otomatik servis talebi oluşturulması ile bakımların atlanmasını önleyebilirsiniz.

İletişim Araçları

  • Müşterileriniz portal üzerinden kendi elindeki ürünleri takip edebilir, şikayet, talep girebilir, taleplerinin statülerini, işlemleri ile ilgili delegasyonları, servis formlarını izleyebilir.
  • Müşterilerinizi servisin tüm aşamalarında, e-mail ve sms yoluyla bilgilendirilebilirsiniz.

Raporlar

  • Ürün, seri ve servis bazında yapılan işçiliklerin takibini sağlayan işçilik raporu,
  • Teknisyen bazında alınabilen performans raporları,
  • Departman, atölye, teknisyen ya da araç bazında alınabilen doluluk raporları,
  • Müşteri ve talep bazında son durum raporu,
  • Açık talep raporu,
  • Günlük randevu raporu.